Liked on YouTube: Don Genove - Dasvidaniya k-play

Don Genove - Dasvidaniya k-play
Don Genove - Dasvidaniya Ty kto takoy? Davay, do svidaniya! Love (Video Full Song) Muzica , muzica noua si manele noi si vechi de dragoste Follow https://bit.ly/2LYlkoc https://bit.ly/2ZBhx8k https://www.youtube.com/user/kompactsound Kompact Play Music va ofera cele mai noi melodii ,manele noi si vechi colaj si hituri live cat si muzica de petrecere si manele vechi de dragoste , interpretate de cei mai mari solisti din Romania Dasvidaniya versuri Dasvidaniya ori faci ca mine Ori iti sun pa Lasa balansu da da-le bine cu basu Asa cum am zis hai sa facem bla bla bla Cum vrei tu cum vrea si ea facem bla bla bla Si daca nu faci asa dasvidaniya Lasa balansu da da-le bine cu basu Asa cum am zis hai sa facem bla bla bla Cum vrei tu cum vrea si ea facem bla bla bla Si daca nu faci asa dasvidaniya Uite banii mami vino sa ii iei Uite banii banii banii mami vrei Uite banii banii ce faci mami pentru ei. Tikto takoi davai dasvidaniya Nu face pe nebuna ca te rup de vrei ceva De ce faci pe timida cand deftapt esti altceva Ti-am spus ca eu nu vreau decat sa facem bla bla bla Si daca nu faci ca mine hai du-te si pa N-o lasa salto ca misca basista Pe tobe si bas sa inceapa fiesta Si hai tarat tarat ca ma intarati si Wow Daca o faci fara placere la revedere Rupe-te in doua asa cum ne place doar noua E asa cum am zis-o hai sa facem bla bla bla Vrei si tu ce vreau si eu hai s-o dam cumva Daca nu vrei nici asa dasvidaniya Uite banii mami vino sa ii iei Uite banii banii banii mami vrei Uite banii banii da ce faci pentru ei Uite banii banii banii vrei Uite banii mami vino sa ii iei Uite banii uite banii banii mei Da ce faci pentru ei Ti kto takoi davai dasvidaniya #muzica#manele Kompact Play Music offers you new video Romanian Pop song, summer mix, romanian music, our portfolio includes phenomenal bands and artists,Nicolae Guta , Florin salam , Mr Juve , Susanu, Laura, Denisa, Carmen de la salciua, Culita Step,Jador,Nikolas in the balkan trending song new manele music#newmusic#top#hit

Comments

Popular posts from this blog

Elastic Pencil Case

Liked on YouTube: Djadja