Liked on YouTube: Printesa de Aur si Don Genove - Aproape Aproape (manele vechi de dragoste) k-play

Printesa de Aur si Don Genove - Aproape Aproape (manele vechi de dragoste) k-play
Printesa de Aur si Don Genove - Aproape Aproape (manele vechi de dragoste) Follow https://bit.ly/2LYlkoc https://bit.ly/2ZBhx8k https://www.youtube.com/user/kompactsound Kompact Play Music offers you new video Muzica noua , manele noi si vechi de dragoste colaj si manele hit live de dragoste manele vechi album si muzica de petrecere cele mai noi melodii din muzica romaneasca noua si hituri romanian summer mix, romanian dance mix, our portfolio includes phenomenal bands and artists,in the balkan trending song new manele music,like Nicolae Guta,Florin Salam,Printesa de Aur,Adrian Minune, Mr.Juve, Denisa, Narcisa,Susanu,Nek,Asu,Mandi Nishtulla, Dalida,Laura,Sorinel Pustiu ,Jean de la Craiova#muzica#manele#hit Aproape de tine cu gandul si inima Departe de mine esti ooo ooo Aproape aproape de tine sa fiu as vrea Departe de mine esti oooo ooo Un mesaj de la noi pentru cei indragostiti.... Veniti acasa nu stati despartiti... spune'le tu printesoo Nu pot nu pot nu vreau Departe de tine sa mai stau Mai bine sa pierd tot ce am eu Dar sa te am la pieptul meu BIS Aproape de tine cu gandul si inima Departe de mine esti ooo ooo Aproape aproape de tine sa fiu as vrea Departe de mine esti.... ooo ooo BIS alo iubito, sper sa ma auzi de cateva zile intr'una te rog sa ma scuzi ma macina gandul k esti departe de mine si poate in locul meu, cineva e langa tine nu vreau sa te superi k esti departe acum am baut cateva pahare si simt nevoia sa'ti spun te simt km rece, si as vrea sa mi se para daca ma iubesti intoarce-te inapoi in tara Tu sti durerea mea, cand ma pun in pat sa dorm noaptea Si in locul tau nu'i nimenea Adorm la piept cu perna ta Aproape de tine cu gandul si inima Departe de mine esti oo oo Aproape aproape De tine sa fiu as vrea Kompact Play Music offers you new video Muzica , muzica noua si manele noi si vechi de dragoste colaj si manele hit live de dragoste manele vechi album si muzica de petrecere cele mai noi melodii din muzica romaneasca noua si hituri romanian summer mix, romanian dance mix, #muzica#manele Kompact Play Music offers you new video Romanian Pop song, summer mix, romanian music, our portfolio includes phenomenal bands and artists,Nicolae Guta , Florin salam , Mr Juve , Susanu, Laura, Denisa, Carmen de la salciua, Culita Step,Jador,Nikolas in the balkan trending song new manele music#newmusic#top#hit

Comments

Popular posts from this blog

Elastic Pencil Case

Liked on YouTube: Djadja