Liked on YouTube: LIVIU GUTA & SUSANU - vreau sa beau cu fratii mei

LIVIU GUTA & SUSANU - vreau sa beau cu fratii mei
manele vechi https://bit.ly/2VkraoL La masa mea nu este loc ptr oricine E loc doar ptr cine e frate cu mine Vreau sa petrec cu fratii mei sa sparg toti banii Sa cante numai ptr noi toti lautarii(bis) ref. Vreau sa beau cu fratii mei Da,da cu fratii mei, Cei mai smecheri ,cei mai grei Da,da sunt fratii mei Si-am sa fac o masa mare, Milioanele sa zboare Ca am fratii,ca am fratii Langa mine cu valuare(bis) Sunetem brigada cea mai bine-organizata Peste noi nimeni n-o sa treaca nici o data De noi ar fi bine sa sti!sa va feriti Sa stati in banca voastra si sa nu gresiti( bis) Ref. Vreau sa beau cu fratii mei Da,da cu fratii mei, Cei mai smecheri ,cei mai grei Da,da sunt fratii mei Si-am sa fac o masa mare, Milioanele sa zboare Ca am fratii,ca am fratii Langa mine cu valuare(bis) Susanu: La masa mea stau fratii, Nu este loc de altii Nu e loc ptr oricine Decat ptr cine-i alaturi de mine Beau cu fratii mei si sparg banii, Sa cante lautarii, Si cum spune manutza de la valcea chiar asa "Cine nu-i cu mine e impotriva mea" Sti ca nu-i bine,sti ca nu-i bine Sa ne deranjezi Sti ca nu-i bine,sti ptr tn, S-ar putea sa te sifonez, Dar totusi incearca Spre casa alearga N-are nici un rost sa ne certam aiurea Sa Te Mut Ando-Padurea Si cu dedicatie speciala aceasta melodie de la Liviu si Susanu, Ptr Manutza Manutza de la Valcea si toti fratii lui La masa mea nu este loc ptr oricine E loc doar ptr cine e frate cu mine Vreau sa petrec cu fratii mei sa sparg toti banii Sa cante numai ptr noi toti lautarii Sunetem brigada cea mai bine-organizata Peste noi nimeni n-o sa treaca nici o data De noi ar fi bine sa sti!sa va feriti Sa stati in banca voastra si sa nu gresiti Ref: Vreau sa beau cu fratii mei Da,da cu fratii mei, Cei mai smecheri ,cei mai grei Da,da sunt fratii mei Si-am sa fac o masa mare, Milioanele sa zboare Ca am fratii,ca am fratii Langa mine cu valuare(bïs)

Comments

Popular posts from this blog

Elastic Pencil Case

Liked on YouTube: Djadja